هود لامینار جریان آرام جایی است که یک سیال در یک جهت بدون وقفه ناشی از تلاطم جریان دارد. در واحد جریان آرام، هوای تمیز یک جریان پایین یک طرفه از سطح واحد فیلتر فن دارد. اصطلاحات دقیق برای توصیف این واحدها کابینت جریان هوا هود لامینار یک طرفه و غرفه جریان پایین است - با این حال کابینه جریان آرام یا غرفه جریان آرام اصطلاح ترجیحی صنعت اتاق تمیز است.

جریان یک طرفه هوای پاک تضمین می کند که فقط هوای بسیار تمیز از فرآیند عبور می کند و از محصولات و فرآیندهای حساس در برابر ذرات معلق در هوا محافظت می کند.
این بدان معناست که محیط از ذرات ریخته شده از عوامل عملیاتی و ذرات تولید شده از این فرآیند عاری خواهد بود.
هر هود لامینار جریان آرام در قالب کیت مونتاژ با دستورالعمل های گام به گام و دستورالعمل های ویدیویی برای مونتاژ آسان عرضه می شود.
متناوبا، نصب و اعتبارسنجی اختیاری است. این شامل یک گواهی اعتبار برای مشتریان و حسابرسان است که به فرآیندهای شما اعتبار می دهد و خیال شما را راحت می کند.
لطفاً مطمئن شوید که مطابق با مشخصات خود به درستی سفارش می دهید زیرا این موارد غیرقابل برگشت هستند، مگر اینکه در هنگام دریافت سفارش معیوب تشخیص داده شود.
این کابینت / غرفه جریان آرام عمودی هود لامینار یک محیط تمیز برای فرآیندهای حیاتی ایجاد می‌کند و بر روی گزینه‌های کشویی بالا برای مطابقت با بسیاری از فرآیندها قابل تنظیم است.
سایر اندازه‌ها و گزینه‌های فیلتر هود لامینار موجود است لطفاً با دفتر تماس بگیرید یا سیستم‌های جریان آرام هود لامینار را در وب‌ سایت ما ببینید.